ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: «Αναστολή λειτουργίας γραφείων ΙΣΠ για παροχή υπηρεσιών προς το κοινό»

Αρ. πρωτ.: 1992/16-3-2020

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών ανακοινώνει ότι μετά από σχετική απόφαση του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου και στα πλαίσια λαμβανομένων μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του ιού SARS-CoV-2 (κορωνοϊού) οι υπηρεσίες  του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών (Βότση 42) θα παραμείνουν κλειστές από Δευτέρα 16/3/2020 για τα μέλη του και το υπόλοιπο κοινό μέχρι νεότερης ενημέρωσης.

Ο Σύλλογός μας έχει λάβει όλα τα κατάλληλα μέτρα και έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των μελών του σε κάθε περίπτωση, όπως ενδεικτικά:

  1. Εκμεταλλευόμενοι τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Συλλόγου στο https://extranet.ispatras.gr Ενδεικτικά υπάρχει η δυνατότητα για:
    1. ενημέρωση των οικονομικών υποχρεώσεων έναντι του ΙΣΠ και εξόφλησή τους on line με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας
    2. υποβολή της ετήσιας δήλωσης [άρθρο 296 του Ν. 4512 (ΦΕΚ 5/17-1-2018 τΑ΄)]
    3. ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών ευρείας ζήτησης (περιπτώσεις)
    4. ενημέρωση για το μητρώο και υποβολή αίτησης για αλλαγή στοιχείων μητρώου
    5. υποβολή αναγγελίας (αίτησης) έναρξης ιατρείου, εργαστηρίου βιολογικών υλικών ή εργαστηρίου απεικονίσεων
  2. Επικοινωνία των μελών με το Σύλλογο δια:
    1. τηλεφώνου στα: 2610277553 ή 2610278866 (για οδηγίες/ενημερώσεις κλπ)
    2. ηλεκτρονικού μηνύματος στο [email protected]
    3. ηλεκτρονικού μηνύματος στη σελίδα του ΙΣΠ στο facebook
    4. μέσω SKYPE [ΕΔΩ ή αναζήτηση με το [email protected]]
  3. Επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα του ΙΣΠ (www.ispatras.gr) για ενημέρωση, έντυπα, δικαιολογητικά κλπ

Ο ΙΣΠ θα αξιολογεί συνεχώς όλα τα δεδομένα και θα προβεί ανάλογα με τις ανάγκες σε όλες εκείνες τις επιπλέον ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση όλων των ζητημάτων που προκύψουν.

Τα μέλη του θα εξυπηρετηθούν για όλα τα θέματα.

Για όσο διάστημα διαρκεί το περιοριστικό μέτρο, αυτονόητα και οι λοιποί πολίτες δεν θα γίνονται δεκτοί προς εξυπηρέτηση στα γραφεία του ΙΣΠ και διεκπεραίωση υποθέσεών τους όπως ενδεικτικά η λήψη βεβαίωσης γνησίου υπογραφής σε ιατρικές γνωματεύσεις, οι οποίες δύνανται να αναβληθούν για αργότερα (υπάρχει ήδη αναστολή συνεδριάσεων ΚΕΠΑ). Υπενθυμίζεται ότι οι ηλεκτρονικές ιατρικές γνωματεύσεις δεν χρειάζονται περαιτέρω βεβαίωση γνησίου υπογραφής. Οι εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. άμεσοι διορισμοί υπαλλήλων) θα αξιολογούνται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας (ραντεβού).

Πρέπει όλοι να επιδείξουμε ατομική και κοινωνική ευθύνη.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΝΝΑ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ               ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΑΣ